WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD DOBREGO POMYSŁU

 

Mówi się, że skuteczny przekaz reklamowy jest watry więcej niż tysiąc słów a reklama jest dźwignią handlu.

Projektowanie graficzne nie wiąże się tylko i wyłącznie ze stronami internetowymi. Są to także prezentacje, ulotki, plakaty, branding budynków czy pojazdów, jak również elementy systemów identyfikacji wizualnej. Przemyślane i profesjonalne projekty zagwarantują promocję Twoim produktom i usługom oraz przyciągną nowych klientów, dodatkowo mogą wyróżnić firmę spośród konkurencji, a wizerunek i rozpoznawalność marki przełoży się na jej sukces.
W ofercie projektowania graficznego m.in.:
Koncept:
logotypy, identyfikacja wizualna, infografiki, ikony, piktogramy, systemy informacji wizualnej, layouty, key visual, opakowania;
Druk:
ulotki, plakaty, katalog, foldery, kalendarze, teczki, karty, podkładki, zawieszki, metki, notesy, zaproszenia, broszury, kartki pocztowe, reklama prasowa, etykiety na opakowania, gadżety (znakowanie);
wielki format: billboardy, rollupy, X-bannery, plakaty, ścianki popup, witryny;
projekty na pojazdy oraz budynki
POSM:
zawieszki, wobblery, stand, roll up, shelflinery, naklejki;
Web design:
banery internetowe, grafika na potrzeby mediów społecznościowych, grafika na potrzeby stron www, newslettery, mailing, e-kartki okolicznościowe.

Projektowanie graficzne to SZTUKA UŻYTKOWA. Projekt ma być nie tylko ładny, ale także profesjonalnie przygotowany do druku/publikacji. Dzięki doświadczeniu w montażu reklam potrafię przewidzieć specyficzne potrzeby na etapie projektowania. Materiały przygotowane przeze mnie w wizualny sposób przedstawiają treść, ideę czy komunikat jaki Twoja firma chce przekazać klientowi, to połączenie kreatywności, techniki oraz psychologii percepcji przy uwzględnieniu spójnej komunikacji (kolorystyka, typografia…).