FUNDAMENT DOBREJ MARKI

 

Tak samo jak prezent wręczony bez opakowania nie zrobi takiego wrażenia jak ten pięknie zapakowany, tak samo Twoja firma może stracić w oczach potencjalnego klienta, jeśli jej dobrze nie zaprezentujesz.

Identyfikacja wizualna jest podstawą do budowania rozpoznawalności marki. Kluczowym elementem identyfikacji firmy jest logo, które zaprojektowane z pomysłem, pozwoli szybciej zbudować wizerunek marki oraz da jej stałe miejsce na rynku. Tożsamość wizualna firmy to składowa wielu elementów takich jak: kolorystyka, logo, treści, układ tekstu, materiały reklamowe oraz wielu innych i każdy z nich jest niezwykle istotny w tworzeniu spójnej całości, która pozwoli wzbudzić sympatię ze strony klientów. Im lepiej się zaprezentujesz, tym mocniejsza będzie Twoja pozycja startowa wśród konkurencji, a co za tym idzie – zwiększą się Twoje szanse na zdobycie klienta.

Elementy identyfikujące firmę:
logo
wizytówki
papier firmowy i inne druki firmowe
broszury/foldery/ulotki/teczki
opakowania
gadżety reklamowe oraz odzież
reklama na budynkach i pojazdach
oraz wiele innych…

Pamiętaj – w oczach klientów spójny wizerunek marki jest znakiem jej jakości – a ja pomogę Ci go stworzyć.